سکوت آروشا

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

محدودیت های روزانه و ساعتی اینستاگرام

شنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۵۷ ب.ظ

محدودیت های روزانه و ساعتی اینستاگرام

محدودیت های اینستاگرام سنگی نیست. این بستر بسته به سن ، تعداد دنبال کنندگان و فعالیت شما محدودیت هایی ایجاد می کند. یک کاربر معمولی نباید بیش از 150 لایک ، 60 اظهار نظر و 60 ساعت بعد از انتشار / لغو هر ساعت داشته باشد.

این امر با توجه به اینکه کسی قادر به دوست داشتن ، اظهارنظر یا دنبال کردن از این کار نیست ، ممکن است در مدت زمان کوتاهی ارسال شود. مگر اینکه ، آنها اسپم یا ترول باشند.

از همه گذشته ، آیا صدها پست در ساعت را دوست دارید؟ آیا شما در مورد 50 پستی که در اخبار خود می بینید نظر می دهید؟ آیا شما در مدت زمان کوتاهی افراد را گشوده و گشوده نمی کنید؟ البته که نه.

اما مشکل رباتها این است که آنها می توانند صدها فعالیت در ساعت انجام دهند. بنابراین اینستاگرام فکر می کند فعالیت در حساب شما غیر طبیعی است.

این بد نیست.

اما مشکل این است که ربات ها ذهن خود را ندارند. آنها می توانند اظهارنظرهایی را انجام دهند که برای شرایط مناسب نیستند. و اگر بسیاری از کاربران به رباتها اعتماد کنند ، تعامل اینستاگرام معتبر و اصیل نخواهد بود.

ربات ها نظرات عجیب و ناخوشایند را در پست های اینستاگرام خود به جای می گذارند. آنها بخش نظرات اینستاگرام را بر عهده می گرفتند و واکنش های افراد واقعی را دفن می کردند.

از آنجا که آنها چنین تأثیر منفی بر آینده این پلتفرم دارند ، اینستاگرام کاربران ربات را ممنوع اعلام کرده است.

اما ربات اینستاگرام کاربر مجازی را طوری طراحی کرده اند، که فعالیت آن همانند انسان می باشد، این ربات ها همه قوانین اینستاگرام را رعایت کرده است، تا کاربران دچار محدودیت نشوند سازندگان این ربات تضمین صد در صد بدون اکشن بلاکی را درباره ی ربات خود می دهند...

برای تهیه این ربات اینجا کلیک کنید یا به لینک زیر مراجعه کنید.
https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-اینستاگرام-کاربر-مجازی